Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About the Journal
Current
Archives
Call for papers
Submissions
Announcements
About
Editorial Team
Indexing
Ethics Policy
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 22 No. 2 (2024): Número Atemático (v. 22, n. 2 - 2024, jul-dez)
Vol. 22 No. 2 (2024): Número Atemático (v. 22, n. 2 - 2024, jul-dez)
DOI:
https://doi.org/10.4013/cld.2024.215
Published:
2024-12-30
Presentation
Possibilidades e potencialidades de estudos na e pela linguagem: passado, presente e futuro
Cátia de Azevedo Fronza (Author)
267-269
PDF (Português (Brasil))
Articles
Writing and rewriting in the university environment as a responsive process
Joanes Magalhães Lima, Dalve Oliveira Batista-Santos (Author)
270-290
PDF (Português (Brasil))
Possibilities for teaching reading comprehension through the proposition of workshops on reading strategies
Thais de Souza Schlichting, Ana Cláudia de Souza, José Ferrari Neto (Author)
291-310
PDF (Português (Brasil))
Gêneros e avaliação de gramática em um curso de licenciatura em Letras
Clarice de Matos Oliveira, Marta Cristina da Silva (Author)
311-325
PDF (Português (Brasil))
The learning journal as a self-assessment tool in initial teacher education
Juliene Marques Bogo (Author)
326-340
PDF (Português (Brasil))
Literacy and literacy for the deaf
Lia Gonçalves Gurgel, Lodenir Karnopp (Author)
341-352
PDF (Português (Brasil))
“Apagão no ensino público”: discursos de uma reportagem jornalística on-line sobre educação na pandemia
Julia Caroline Goulart Blank, Luciane Sturm (Author)
353-372
PDF (Português (Brasil))
A memória e o direito de fala para além das fronteiras: produções visuais de crianças migrantes no Brasil e nos Estados Unidos
Camila Lucena, Mariana Lima Becker (Author)
373-394
PDF (Português (Brasil))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Make a Submission
Make a Submission